pro poskytování služeb a prodeje produktů na webu www.smartyknow.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi:

Martina Carchenilla
IČO: 01631888
Sídlo: Strmá 28, Panenské Břežany, PSČ 250 70
E-mail: podpora@smartyknow.cz
Telefon: +420 774 828 128

(dále jen „Poskytovatelka“)

a fyzickou nebo právnickou osobou, která objednává produkty nebo služby prostřednictvím webových stránek www.smartyknow.cz (dále jen „Zákazník“).

1.2 Poskytovatelka podniká na základě živnostenského oprávnění. Kontrolním orgánem je živnostenský úřad příslušný podle sídla podnikání.


2. NABÍZENÉ SLUŽBY A PRODUKTY

2.1 Poskytovatelka nabízí:
– individuální konzultace, koučink a mentoring (online nebo osobně)
– jazykové a seberozvojové lekce
– workshopy a skupinové programy
– online vzdělávací produkty (např. e-booky, videa, kurzy, pracovní sešity)
– fyzické produkty (např. pomůcky k rozvoji, zápisníky apod.)

2.2 Přesný popis a rozsah jednotlivých produktů a služeb je vždy uveden na webových stránkách nebo sdělen při individuální domluvě.


3. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1 Objednávku lze provést:
– prostřednictvím objednávkového formuláře na webu
– e-mailem nebo zprávou na sociálních sítích
– zaplacením služby či produktu na základě faktury nebo výzvy k platbě

3.2 Smlouva mezi Poskytovatelkou a Zákazníkem vzniká potvrzením objednávky nebo zaplacením ceny.

3.3 Objednávkou Zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.


4. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1 Cena je vždy uvedena u dané služby nebo produktu.

4.2 Platba probíhá bezhotovostně předem (platební bránou, bankovním převodem).

4.3 U fyzických produktů může být účtováno poštovné dle zvoleného způsobu doručení.


5. DODÁNÍ SLUŽEB A PRODUKTŮ

5.1 Digitální produkty (např. e-booky, videa) jsou dodány na e-mail uvedený v objednávce nebo zpřístupněny přes uživatelský účet.

5.2 Konzultace, lekce a koučink probíhají online nebo osobně dle domluvy.

5.3 Fyzické produkty jsou zasílány do 5 pracovních dnů od úhrady objednávky (není-li uvedeno jinak).


6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A STORNO PODMÍNKY

6.1 U digitálních produktů není možné odstoupit od smlouvy po jejich zpřístupnění (§ 1837 písm. l občanského zákoníku), pokud s tím Zákazník při objednávce výslovně souhlasil.

6.2 Individuální konzultace a koučink lze bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin před domluveným termínem. Při pozdějším zrušení je účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

6.3 U fyzických produktů má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud nebylo upraveno na míru. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Náklady na vrácení hradí Zákazník.


7. PRÁVA A POVINNOSTI

7.1 Poskytovatelka poskytuje služby s odbornou péčí. Výsledky však závisí na individuálním zapojení Zákazníka a nejsou garantovány.

7.2 Veškeré materiály a know-how poskytované v rámci služeb jsou chráněny autorským právem. Jejich další šíření nebo komerční využití bez souhlasu Poskytovatelky je zakázáno.


8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1 Poskytovatelka se zavazuje chránit osobní údaje Zákazníků v souladu s nařízením GDPR (EU) 2016/679 a zákonem č. 110/2019 Sb.

8.2 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na webových stránkách.


9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 4. 2025.

9.2 Poskytovatelka si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv aktualizovat. Aktuální verze je vždy dostupná na webu.

9.3 Právní vztahy mezi Poskytovatelkou a Zákazníkem se řídí právem České republiky. Případné spory budou řešeny smírně, v krajním případě příslušným soudem dle sídla Poskytovatelky.